Trending đŸ”„ - Vans - rabatter pĂ„ 50% och mer

10 produkter

Tidskrift

Trending đŸ”„ - Vans - rabatter pĂ„ 50% och mer

Vans grundades i Anaheim, Kalifornien, av Paul Van Doren tillsammans med sina partners Jim Van Doren, Gordy Lee och Serge Delia. VarumĂ€rket hette ursprungligen Van Doren Rubber Company. Den 16 mars öppnade varumĂ€rket sin första butik och samma dag köpte 12 kunder skor, nu kĂ€nda som "Authentic"-modellen, som kĂ€nnetecknas av sin enkla canvasdesign och klibbiga gummisula. VarumĂ€rket upplevde ocksĂ„ finansiella utmaningar pĂ„ grund av ökad konkurrens och förĂ€ndrade konsumentpreferenser. I dag Ă€r det ett av de mest uppskattade streetwear-varumĂ€rkena med en rik historia, sĂ€rskilt inom skaterörelsen. Vans har en stark koppling till sporten och har dĂ€rför öppnat inomhusskateparker, kĂ€nda som "House of Vans", pĂ„ olika platser dĂ€r skateboardĂ„kare kan trĂ€na och delta i kulturella evenemang. Även om skateboardĂ„kning fortfarande Ă€r kĂ€rnan i företagets identitet har Vans utökat sitt produktsortiment till att omfatta olika shoe styles, apparel, accessories, och samarbeten som tillgodoser ett brett spektrum av livsstilar och modepreferenser.

Vans

Vans grundades i Anaheim, Kalifornien, av Paul Van Doren tillsammans med sina partners Jim Van Doren, Gordy Lee och Serge Delia. VarumĂ€rket hette ursprungligen Van Doren Rubber Company. Den 16 mars öppnade varumĂ€rket sin första butik och samma dag köpte 12 kunder skor, nu kĂ€nda som "Authentic"-modellen, som kĂ€nnetecknas av sin enkla canvasdesign och klibbiga gummisula. VarumĂ€rket upplevde ocksĂ„ finansiella utmaningar pĂ„ grund av ökad konkurrens och förĂ€ndrade konsumentpreferenser. I dag Ă€r det ett av de mest uppskattade streetwear-varumĂ€rkena med en rik historia, sĂ€rskilt inom skaterörelsen. Vans har en stark koppling till sporten och har dĂ€rför öppnat inomhusskateparker, kĂ€nda som "House of Vans", pĂ„ olika platser dĂ€r skateboardĂ„kare kan trĂ€na och delta i kulturella evenemang. Även om skateboardĂ„kning fortfarande Ă€r kĂ€rnan i företagets identitet har Vans utökat sitt produktsortiment till att omfatta olika shoe styles, apparel, accessories, och samarbeten som tillgodoser ett brett spektrum av livsstilar och modepreferenser.

En kombination av skateboard och streetwear

I takt med att skateboardĂ„kning blev allt populĂ€rare och utvecklades till en kulturell rörelse blev Vans vĂ„ffelsula en ikon för sporten. SkateboardĂ„kare insĂ„g snabbt fördelarna med sulans grepp och hĂ„llbarhet, vilket ledde till en stark koppling mellan Vans och skateboardĂ„karna. NĂ€r vi talar om kopplingar utgör skateboarding och streetwear det perfekta paret, vilket Ă€r anledningen till att inte bara skejtare Ă€lskar Sk8-Hi eller Old Skools utan Ă€ven Vans Knu Skool fick folk att bli galna tack vare sin vintage chunky estetik med tjocka sulor. De nĂ€mnda Sk8-Hi Ă€r en stapelvara som har förstĂ€rkta material för ankelstöd samtidigt som de erbjuder en blandning av stil och funktionalitet. Förutom den klassiska svartvita designen har silhuetten gjorts om i flera samarbeten med modevarumĂ€rket Supreme eller kultmĂ€rket WTAPS. Den höga skon förblir lika tidlös och populĂ€r som Old Skool- och Slip-On-silhuetterna. Du mĂ„ste ha sett Slip-On-klassikerna i den berömda rutmönsterdesignen som bokstavligen gjorde modellen kĂ€nd. Även om Vans sneakers Ă€r ganska prisvĂ€rda kan priserna för de specialutgĂ„vor som görs inom de olika samarbetena klĂ€ttra upp riktigt högt. Deras dyraste par Vans-skor Ă€r Vans ERA 95 som gjordes i samarbete med Fear of Gods dĂ€r priset stannar pĂ„ 2 575 $. Det finns verkligen mycket dyrare skor men för ett par Vans Ă€r det solitt.

FLEXDOG kommer att ge dig mer.
Skapa din profil.
Doggy StripeDoggy Stripe Foreground Ear