• Alla

  • Herr

  • Dam

  • Barn

Dam midjeväskor Under Armour sommar

Du trodde att de aldrig skulle komma tillbaka, eller hur? Men midjeväskor verkade bevisa att vi alla hade fel. Den mest praktiska väskan som någonsin har skapats är här för att överraska ungdomarna och glädja de högväxta. Om du är trött på att ha fickorna fyllda som en rånare, då är detta produkten just för dig. Hitta den perfekta midjeväskan för män och kvinnor från sortimentet som erbjuds av FLEXDOG. Säg adjö till skrymmande ryggsäckar och krångliga väskor – omfamna rörelsefriheten som kommer med att bära en midjeväska. Uppgradera din reseutrustning eller lägg till en trendig accessoar till din vardagsgarderob med midjeväskor från Nike, adidas, Patagonia eller The North Face idag! Upptäck den perfekta blandningen av funktionalitet och mode med vårt utbud av midjeväskor, designade för att följa med dig på alla dina äventyr. Dessa mångsidiga tillbehör, även kända som fanny packs eller hip packs, erbjuder handsfree bekvämlighet samtidigt som du håller dina nödvändigheter säkert inom räckhåll.

Under Armour

Under Armour grundades 1996 av den tidigare fotbollsspelaren Kevin Plank från University of Maryland. Han startade företaget från sin mormors källare med målet att skapa en fukttransporterande tröja för att hålla idrottare torra och bekväma. Varumärkets logotyp, den ikoniska "UA"-symbolen, var faktiskt en modifiering av den ursprungliga logotypen, som var ett enkelt sammankopplat "U" och "A". Den nuvarande logotypen utformades för att likna en stiliserad version av en tjurhorn, som symboliserar styrka och kraft. Varumärkets berömda slogan "Protect This House" blev ett samlingsrop för idrottare och idrottslag. Den förkroppsligar varumärkets engagemang för att tillhandahålla utrustning som hjälper idrottare att prestera sitt bästa. När vi talar om samarbeten så har Under Armour tillsammans med skådespelaren och den före detta professionella brottaren Dwayne "The Rock" Johnson skapat Project Rock, en serie träningskläder och skor. Samarbetet har varit en framgångsrik och populär satsning för varumärket.