• Alla

  • Herr

  • Dam

  • Barn

Billiga kläder Supreme

Ett av Supremes kännetecken är strategin med begränsade upplagor. Varumärket släpper nya kollektioner och samarbeten i begränsade kvantiteter, vilket skapar en känsla av exklusivitet och driver hög efterfrågan. När något är svårt att få tag på blir det vanligtvis mycket eftertraktat, även om det inte är något speciellt eller om designen är knasig. Men det gäller vanligtvis inte för Supreme-släpp och priserna för att återförsälja produkter är galet höga, vilket ger oss möjlighet att göra långsiktiga investeringar i mode. Till exempel ligger priset på Supreme x Louis Vuitton Denim Parka kvar på 30 000 $. De produkter som tillverkas i samarbete mellan Supreme och Nike, Vans, LV eller Gucci är mycket efterfrågade, men de årliga begränsade utgåvorna är fortfarande "IT" för Supreme. Den rödvita Supreme-boxlogotypen är omedelbart igenkännbar och har blivit en symbol för varumärket som visas på klädesplagg från Supreme-hoodies och T-shirts till hattar och accessoarer. Supremes modestil är rotad i streetwear-kulturen och kombinerar element från skateboarding, hiphop och urbana livsstilar. Varumärket innehåller ofta djärv grafik, slogans och referenser till popkulturen. Supreme har kommit på idén med tillfälliga popup-butiker på olika platser runt om i världen. Dessa popup-butiker skapar spänning och långa köer av ivriga kunder, vilket bidrar till varumärkets popularitet.